Wczytywanie...

POZNAJ SWOICH PRZODKÓW!

2018-02-07

Na co polowali jaskiniowcy? Kto odkrył rudy żelaza? A przede wszystkim skąd na świecie wzięła się piłka nożna?

Na co polowali jaskiniowcy? Kto odkrył rudy żelaza? A przede wszystkim skąd na świecie wzięła się piłka nożna? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w najnowszej produkcji studia Aardman„Jaskiniowiec”, która już od 23 lutego zagości na ekranach kin. Zanim jednak obejrzysz film poznaj tych, od których wszystko się zaczęło. Bo każda era potrzebuje bohatera!

 

DUG

Nieprzerwanie radosny i optymistycznie usposobiony młody jaskiniowiec z sercem ze złota oraz wyobraźnią godną innej epoki. Dug chciałby w życiu wszystkiego spróbować i posmakować, postrzega świat w różowych barwach i wyznaje zasadę, że jeśli się chce, to można osiągnąć dosłownie wszystko. Choć ma kilka wad, o których nie warto tu wspominać, jest światełkiem nadziei i ambicji w konserwatywnym z natury plemieniu, któremu przewodzi Kieromir. Gdy jednak jego lud zostaje siłą wygnany z ukochanej doliny, to właśnie Dug stawi czoła wyzwaniu i wyruszy w podróż, która odmieni losy wszystkich bliskich mu osób. W trakcie tej przygody jego serce, umysł i wiara we własne możliwości zostaną wystawione na niejedną próbę, lecz ostatecznie uda mu się zainspirować swe plemię do marzenia o wielkości, która nikomu się wcześniej nawet nie śniła. Dugowi w każdej przygodzie towarzyszy lojalny wieprzek Maciorek.

MACIOREK

Sprawa jest stosunkowo prosta, Maciorek jest funkcjonującym w ramach Epoki Kamienia odpowiednikiem naszego wieprzka i zarazem najlepszym przyjacielem jaskiniowca Duga. Maciorek, mimo swych ewidentnych werbalnych ograniczeń, jest stworzeniem niezwykle komunikatywnym i skorym do dyskusji. Jak wiele podobnych mu zwierzęcych sojuszników filmowych bohaterów, Maciorek zawsze otwarcie wyraża swe emocji i myśli. Wieprzek dodaje przy okazji od siebie empatyczne warknięcia oraz przewracanie oczkami.

 

 

 

GUNA

Guna to silna i bezpośrednia młoda kobieta o iście skandynawskiej urodzie, która potrafi poradzić sobie w męskim świecie zarówno fizycznie, jak i werbalnie. Ze względu na płeć nie może niestety spełnić swego największego marzenia, jakim jest gra w piłkę nożną, jednakże jest na tyle odporna psychicznie, że wie, że jeśli poczeka wystarczająco długo, nadarzy się odpowiednia szansa. Mówi bez ogródek co myśli i czuje, przełamując wiele mentalnych barier, jest także osobą mocno wyczuloną na niesprawiedliwość oraz krzywdę wyrządzaną innym.

 

 

 

 

LORD KNUT

Zadufany w sobie i przesadnie nadęty nawet jak na czarny charakter animowanej prehistorycznej komedii mężczyzna, który pełni funkcję gubernatora miasta Epoki Brązu. Knut ukochał na tym świecie dwie rzeczy: pieniądze i władzę. Nic dziwnego, że jest uznawany za tyrana, gotowego poświęcić w ciągu ułamka sekundy każdego z swych podwładnych, żeby tylko móc utrzymać luksusowy styl życia, który oferuje mu Epoka Brązu.

 

 

 

KIEROMIR

Kieromir to niepozbawiony ikry staruszek, który wiele już w życiu przeżył i zobaczył, a także przywódca plemienia Duga. Jest osobą życzliwą, posiadającą nieskończone pokłady cierpliwości, przez co często przyjmuje na siebie rolę zastępczego ojca wszystkich swoich owieczek. Upewnia się, że młodziki mają zmienioną bieliznę i szczotkują odpowiednio długo zęby oraz chroni ich przed wszelkimi niebezpieczeństwami, przeważnie tworzonymi przez nich samych. W głębi serca Kieromir wie, że nadejdzie moment, w którym jego plemię będzie musiało stać się bardziej nowoczesne, lecz stara się jak najmniej rozmyślać o takich sprawach. Fakt, że obawia się jakiegokolwiek ryzyka, sprawia, że traci emocjonalny kontakt z Dugiem.